سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفر تا صد تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل یک سیستم مدرن تبلیغاتی اینترنتی است که امروزه از محبوب ترین و پرطرفدار ترین روش های تبلیغاتی است. در گذشته افراد از روش های قدیمی و آفلاین برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کردند. اما با گسترش دنیای اینترنت روش های قدیمی رفته رفته کمرنگ شدند و جای خود را به تبلیغات اینترنتی دادند. گوگل ادز ( google ads ) امکان نمایش تبلیغات صاحبان کسب و کالا در نتایج جست و جوی کاربران، یوتیوب، جمیل و اپلیکیشن های آن ها را فراهم می کند.

تبلیغات گوگل چیست؟ در واقع قرار دادن سایت و تبلیغات صاحبان کسب و کار در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را تبلیغات گوگل می نامند.

ما در شرکت خود با مدیریت کمپین شما به کمک تخصص و دانش خود به نحو احسنت خدمات حرفه ای تبلیغات را به شما ارائه خواهیم داد‌.

نحوه یادگیری گوگل ادز

علاقمندان جهت آموزش دیدن و یادگیری دانش گوگل ادز می توانند به صورت خودخوان و یا شرکت در دوره های آنلاین و یا حضوری در آموزشگاه های معتبر شرکت کرده و توسط اساتید مجرب آموزش های لازم و تخصصی را ببینند.

 * مدیریت کمپین تبلیغاتی خود را به شرکت های تخصصی ارائه خدمات گوگل ادز و افراد متخصص و کاربلد در همین حوزه بسپارید.

هزینه تبلیغات گوگل

به ازای هر کلیک که بر روی لینک های تبلیغاتی انجام می شود مبلغ مشخصی توسط شرکت گوگل از شما دریافت خواهد شد.

هزبنه تبلیغات شما توسط شرکت گوگل هم به صورت مدیریت حساب و هم به صورت شارژ دریافت خواهد شد.

اما شرکت متخصص ارائه خدمات تبلیغات گوگل چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

1 - داشتن تخصص، دانش و تجربه

2 - توانایی و دانش مدیریت بودجه تبلیغات

3 - اطلاع و گزارش دقیق و به موقع به شما در ارتباط با آمار تبلیغات و موجودی شارژ حساب شما

4 - توانایی انتخاب بهترین و مناسب ترین کلید واژه ها برای تبلیغات

چه زمانی می توان تبلیغات گوگل را آغاز کرد؟

در ابتدا بعد از راه اندازی کسب و کار خود باید وب سایت شرکت خود را توسط متخصصین همین حوزه انجام دهید.

در گام بعدی زمان آماده بودن پلن های محصولات و خدمات شما برای ارائه و در دسترس قرار گرفتن آنها می توانید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید.

مزایای گوگل ادز

1 - هزینه روش تبلیغاتی گوگل ادز بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی دیگر است

2 - با استفاده از تبلیغات گوگل همیشه در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار خواهید داشت

3 - نتیجه گیری سریع یکی دیگر از مزیت های این روش تبلیغاتی است. با استفاده از این روش نتیجه دلخواه و قابل قبول را در کم ترین زمان ممکن به دست خواهید آورد. شما می توانید در کمتر از 2 ساعت کمپین تبلیغاتی خود را آغاز و کسب و کار و تبلیغات خود را به سرتاسر دنیا نشان دهید

4 - تبلیغات گوگل امکان نمایش تبلیغات شما را در هر لحظه و هر نقطه ای در دنیا فراهم می کند

5 - با توجه به کاربران بی شماری که در سرتاسر دنیا با اینترنت سر و کار دارند استفاده از این روش تبلیغاتی موجب افزایش بی شمار مشتری و کسب سود بیشتر برای شما خواهد شد

6 - نتایج به دست آمده در گوگل ادز مشخص و قابل اندازه گیری هستند. شما با استفاده از این روش تبلیغاتی و مشاهده تعداد کلیک های انجام شده می توانید نتایج حاصل از این روش را به عینه و واضح مشاهده کنید

با تبلیغ در گوگل و دریافت خدمات ما به عنوان متخصصین در همین حوزه همیشه در صفحه اول نتایج گوگل باشید و کسب و کار خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به سرتاسر دنیا بشناسانید. بدون شک کسب سود بیشتر لایق شما و کسب و کار شما است.